Saturday, August 6, 2011

Menengah Rendah

Salam,
before i begin with my entry about my title toingtoing, nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK! Syukur alhamdulillah dapat lagi aku berpuasa :) Korang pon bersyukur laaaaa dapat kumpul amalan dalam bulan yang penuh kemuliaan ni. EEEEwaaaaaaahhhhh! So, puasa lah kerana Allah dan bukan kerana orang sekeliling anda berpuasa :)

Menangah rendah? Hmmmm, apa yang korang boleh fikirkan pasal tajuk tuh? Yes, sekolah - tingkatan 1, 2 & 3 :) Maaaacam maaacam dah yang aku lalui sejak masuk sekolah menengah rendah. And now im in menengah tinggi. SPM LAK in the future. future? durh, next year bebeh.

Ada sikit rahsia la aku nak bagitahu. Err, agak memalukan tapi itulah kenyataan. Aku masa form 1 dan 2, mmg susah nak control. Nakal, tak matang, macam macam hal yang aku buat. Tapi itu prkara biasa. Cikgu cikgu sekolah pon banyak yang cakap, pelajar tingkatan 1 dan 2 nih mmg susah nak kawal sebabnya hormon tak stabil lagi? Ehh, malunya AHAHA . kenyataan la brader.

Masa form 1 dan form 2, memories tak banyak sangat. tapi masuk form 3, masyaallah ! Memories macam macam sampai tak nak langsung missed out every single memories yang kitorang dah kumpul. Bukan apa, nnt bila dah masuk U, masih lagi ingat zaman jadi 'dakdak high schl' kan :D Kelas yang aku paling sayang 3 Dinamik batch 2010 <3

Yang mana satu aku? Dont bother to know laaa. HAHA.
Korang, aku rindu belajar dalam satu kelas dengan korang, buat bising dalam kelas, outing ramai-ramai, main badminton, sokong dah lelaki main bola sepak + futsal and and and banyak lagi! Korang lah something yang aku paling rindu! Dan aku happy sebab kelas kita ramai yang dapat straight a's :) Sekarang, semua dah lain. Ramai dah ikut haluan masing-masing masuk SBP dan ada yang dapat MTD :) Happy untuk korang <3 Aku harap kita satu kelas akan still as ONE FAMILY bila dah masuk U nnt. To be honest, masa awal tahun hari tuh, ramai yang dah nak masuk U, oh yeah aku laaaa yang banyak menangis - sorang-sorang :'( sebab aku tahu everything will change. Things are not going normal back. Tapi pasrah lah. Ada hikmahnya :)

So, thats about my menengah rendah? Korang pulak mcm mana? HAHA. Semua orang mesti ada kenangan zaman sekolah kan? Zaman yang paling best dalam hidup! Percayalah - to readers yang still early high school :)

3Dinamik 2010, aku sayang korang! Please lah jangan berpecah atau bergaduh, hati aku sakit tau nanti. Sebab korang semua dah apart of my life :')
SALAM,

1 comment:

Aida Shahiera said...

asal ko ltak gmbr freestyle ni?malu member la..huhu :D